השידור החי בפייסבוק, באמצעותו ניתן לשדר בלייב מכל מקום ובכל זמן ולהגיב על כך בזמן אמת, חשוב לדעת כיצד להשתמש בשידור החי ולנצל זאת לטובת שיווק העסק שלכם בפייסבוק, ישנם יתרונות ומגוון שימושים לשידור החי, מעצם העובדה שהשידור הוא חי, הדבר מעניק לצופים תחושה של מיידיות, עכשוויות, לא ניתן לערוך את הסרטון, והכל קורה באותו הרגע, הדבר מעניק לצופה תחושת קרבה. קיימות מספר דרכים לפיהן אפשר להשתמש בשידור החי לטובת העסק שלכם –

איך השידור החי בפייסבוק יכול להועיל לעסק שלך?

איך השידור החי בפייסבוק יכול להועיל לעסק שלך?

סרטוני הדרכה שונים  

שידור חי של הדרכות משלל תחומים ובפרט מה שקשור לעסק שלכם. למשל סרטוני הדרכה בתחום שלכם כמו טיפים שונים שיעזרו ללקוחות. כמו כן, חשוב להיערך בהתאם חשוב לערוך חזרות ולקבוע מראש מה ברצונכם להגיד בסרטון ואיזה מידע להעביר ללקוח. למשל בתחום הספורט תוכלו לתת טיפים לאימון נכון. למשל יצירות שונות, הכנות של אוכל לעסקים בתחום המסעדנות, כך הצופים יכולים בזמן אמת להגיב לשאול שאלות ואף להתנסות בעצמם.  כמו כן ניתן להראות תהליך של ייצור מוצר מסוים, הכנת מנה כלשהי, להכיר אותו ללקוח.

שידור חי של שאלות ותשובות

ניתן לנצל את השידור החי למשל כיצד להשתמש במוצר חדש שהשקתם, לענות לשאלות של גולשים בנוגע למוצרים שלכם, אופן קנייה, הוראות שימו, תופעות לוואי וכו' ניתן לחשוף מידע חדש ולענות על טענות או שאלות בזמן אמת וכך להגביר את האמינות של בית העסק והקרבה ללקוח.

שידור חי מכנסים/טקסים/אירועים של העסק

כך ניתן לנצל את הבמה של השידור החי כדי להעביר עדכונים חמים בזמן אמת עבור האוהדים שלכם, ניתן לשדר אירועים מיוחדים מהחברה, השקות של מוצרים חדשים ועוד, למשל יום הולדת או ביקור של מישהו חשוב בחברה. ניתן לשתף בשידור החי את מה שקורה בזמן אמת ולחבר את הצופים אליכם.

ראיונות עם בעלי ידע ומומחים בתחום שלכם

ניתן לראיין אנשים מומחים ומוכרים בתחום או בעלי ידע מתוך החברה שיכולים להסביר על תהליכים ומצבים שמתרחשים, אופן הכנת המוצרים, דרכי שימוש ועוד. ניתן גם לראיין לקוח מרוצה על חוויית השימוש שלו או לעשות משאל רחוב עם עוברי אורח למשל לקבלת טעימה ממאכל או התנסות במוצר וחוות הדעת שלהם. כאשר הדבר נעשה בשידור חי הוא אמין יותר כי אין אופציה של עריכה.

 

לסיכום, ניתן להשתמש בשידור החי בשלל דרכים כדי לקדם את העסק שלכם ולייצר עניין אצל הצופים והלקוחות, למשל סרטון שמסביר בשידור חי על הכנת מנה טעימה בשעות הצהריים יכול לגרום ללקוחות רבים להגיע למסעדה ולרצות לטעום בעצמם. השידור החי בפייסבוק בוא כלי שיווקי שיש להשתמש בו בדרך יעילה שתגרום ללקוחות להתקרב אליכם ולהכיר אותכם ואת העסק טוב יותר.

Loading...