כמה טיפים קטנים להצלחה גדולה!

נתחיל בטיפים בפייסבוק!

מה היא המטרה שלך? 

כדי להגיע לתוצאות גבוהות ולקהל ממוקד ברשתות החברתיות – חייב להגדיר מראש מהי המטרה שלך.

דוגמא:

אם אני רוצה להגיע למספר רב של לייקים בדף העסקי – זוהי מטרה.

תכיר את המתחרים שלך(לא להעתיק).

מומלץ להכיר ולבצע מעקב אחרי המתחרים שלך, אין צורך להעתיק את דפוסי הפעולה.

בהחלט יש צורך ללמוד כיצד לבצע זאת בצורה טובה יותר.

אל תהיה איש מכירות.

יצירת סטטוסים בעלי אופי מכירתי אינם מועילים במצב בו הלקוח חוזר מיום עבודה ארוך וגולש להנאתו בפייסבוק ונאלץ לראות פרסומות. יצירה של סטטוסים בעלי ערך מוסף הפונים לרגש ולא בעלי אופי מכירתי מובהק ייצרו עיניין אמיתי אצל הלקוח. 

סיבה ללייק like

כיום הגולשים בפייסבוק צריכים תמריץ או סיבה ממשית בכדי לסמן לייק לדף העסקי שלך, לתכנים או לפוסטים שלך. כך שהדרך הטובה ביותר בכתיבת מודעה או פוסט שיווקי היא לענות על השאלה מה השירות שאני מעניק תורם לגולש? או "מה יוצא לו מזה?"

הכירו את הקהל שלכם.

הדבר הכי טוב היא להכיר את הקהל שלך ולדעת את הצרכים שלו ומה הוא אוהב. אפשר לעשות מן סקר מדגמי שבעזרתו תוכל למקד את הפרסומים.

יצירתיות.

חשיבה יצירתית על תוכן שיזמין את הלקוח ויסקרן אותו, השתמש בדפוסי פעולה חדשניים ולא שגרתיים – זה מה שהקהל אוהב. 

תמונה אחת שווה אלף לקוחות.

הוספה של תמונה טובה ואיכותית בתוכן הפוסט – תמשוך את תשומת הלב של הגולשים. חשוב להקפיד על זכויות יוצרים כדי להימנע מתביעות.

כמות פוסטים.

עקביות ופרסום של תוכן בתדירות סבירה, לא יותר מידי פוסטים אך גם לא להימנע מפרסום כלל, למשל כחמישה פוסטים פרסומיים בשבוע אחד זוהי התדירות האופטימלית. כך השיווק בפייסבוק יביא תוצאות והלקוחות לא יתרחקו ויברחו למתחרים שלך. 

סולמית(#) האשטג

חשוב לא להגזים עם תדירות התיוגים מכיוון שתיוג בתדירות גבוהה מידי תוריד את רמת המעורבות של המשתמש ולכן זה לא מומלץ. כמות התיוגים המומלצת הנה כ-2 תיוגים בשבוע. מתייחס לרשתות החברתיות – פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם. 

לייצר חשיפה לדך העסקי שלך

מומלץ לגרום לגולשים להיכנס בתדירות גבוהה יותר לדף העסקי שלך בפייסבוק מאשר לאתר האינטרנט. פרסום בפייסבוק בצורה הטובה ביותר תיעשה על ידי יצירה של שתי מודעות על בסיס הקידום הממומן, מודעה אחת שהיא פרסומת ומודעה שניה לפרסום הדף העסקי. 

 

דירוג העמוד העסקי

חשוב לדרבן את הלקוחות להעניק לעסק שלכם דירוג בדף העסקי. דירוג יועיל לחשיפת העמוד במנוע החיפוש של פייסבוק. 

חיבור אפליקציות לדף העסקי

הוספה של אפליקציות ליצירת קשר ברשתות חברתית כמו אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר ועוד. יגרמו לגולש לנקוט בפעולה – להתקשר, לבקר באתר האינטרנט או להשאיר פניה.

לא להשאיר שורות ריקות

מומלץ למלא כמה שיותר פרטים בעמוד העסקי שלכם ולא להשאיר מקומות ריקים – כמו: שעות פעילות, מיקום, אודות וכו'. פרטים רבים ככל היותר יתנו ללקוח מידע מקיף יותר על העסק שלך ויקצר את הדרך ליצירת קשר.

רוצים עוד טיפים לפרסום בפייסבוק לחץ כאן 

ועכשיו כמה טיפים לאינסטגרם

חבר את הדף העסקי אל האינסטגרם

יצירת חיבור בין הדף העסקי בפייסבוק לבין הפרופיל באינסטגרם – פעולה זו יכולה למשוך הרבה עוקבים חדשים. 

תמונות מצחיקות ?

מעל 35 מיליון תמונות מועלות מידי יום לרשת האינסטגרם – מומלץ לשלב תמונות תדמיתיות של בית העסק לצד תמונות הומוריסטיות וליצור איזון בניהן – כדי לגרום לגולש לעקוב אחריך או לקנות את ליבו וסקרנותו.

תחרותיות!

השתתפות פעילה של הלקוח מגדילה את החשיפה של העסק שלך ומשפיעה על הפרסום שלו ויחד עם זאת מאתגרת את הלקוח להיות אקטיבי ולקחת חלק. למשל על ידי יצירת תחרויות שונות, כמו תחרות צילום ברשת אינסטגרם.  

תגמלו את העוקבים שלכם.

חשוב להראות לעוקבים שלכם שמשתלם להם להמשיך ולעקוב אחרי העסק. תנו להם להרגיש מיוחדים ובעלי מזל – למשל על ידי מתן הטבות מיוחדות אך ורק להם –

הנחה משתלמת על מוצרים מסוימים, קניית מוצר ספציפי וקבלת מתנה בתמורה.

בשיטה זו תיצור סקרנות בקרב עוקבים חדשים שיהיו מעוניינים להשתתף גם,

בנוסף תתרום לפרסום גם שיטת "חבר מביא חבר".  

לעוד טיפים לאינסטגרם לחץ כאן

Loading...