רשת גוגל פלוס היא רשת חברתית הפועלת תחת חסותה של חברת גוגל ומציעה את מגוון השירותים של גוגל, כולל שיווק של עסקים, אך גם אופציות נוספות. רשת גוגל פלוס היא רשת חברתית ומתחרה עיקרית לרשת פייסבוק, בעיקר מהסיבה שהיא תחת חסותה של גוגל. רשת זו רחבה בהיקפה כך שרשומים ופעילים בה כמות עצומה של משתמשים ברחבי הארץ והעולם.

כמה מושגים בגוגל פלוס שחייב לדעת.

google-plus-1007069_1920

רשת גוגל פלוס, הושקה בשנת 2011, תהליך הרישום כולל גם אופציה להזמנה של חברים להצטרף אל הרשת וכיממה לאחר פרסומה נאלצה לעצור את הרישום אליה עקב עודף ביקוש, כאשר רשת גוגל התפרסמה הצטרפו אליה כ25 מיליון משתמשים תוך תקופה של חודש ושותפו בה כמיליארד תכנים מידי יום.

בגוגל פלוס,ישנם כמה ביטויים מרכזיים שחשוב להכיר כדי להשתמש באופן יעיל ברשת זו:

קבוצה

בגוגל פלוס ניתן גם לבחור איזה תוכן לשתף עם כל קבוצה בנפרד או אילו עדכונים לקבל מכל קבוצה.

מעגלים

חשוב להכיר את שיטת ה'מעגלים', איתה ניתן לחלק את רשימת העוקבים לקטגוריות שונות כמו משפחה, חברים מהצבא או מהלימודים וכו', דבר יעיל לצורך שיווק עסקים, דוגמא נוספת הקיימת בגוגל פלוס היא מעגל לדוברי עברית בלבד וכך רק דוברי עברית יראו את התוכן המשותף בשפה זו.

פרופיל

תחילה פותח המשתמש פרופיל בגוגל פלוס, באמצעותו ניתן לשתף מידע הכולל טקסטים, תמונות או סרטונים, ניתן גם ליצור רשימות של חברים, ידידים ומשפחה ולשתף עימם מידע זה.

'ניצוצות'

מאפשר לבחור תחומי עיניין מסוימים ולהישאר מעודכנים בהם.

1+

קיים כפתור שמטרתו להגיב בחיוב על פרסומים שונים והוא נקרא 1+, מקביל לכפתור הלייק ברשת פייסבוק.

גוגל פלוס – כי גם גוגל רוצה לפרוץ לעולם הרשתות החברתיות!

רשת גוגל פלוס מהווה פלטפורמה מעולה גם לשיווק של תכנים לקהל יעד רחב ומגוון יותר וישנן כמה סיבות עיקריות שאת חלקן כבר הזכרנו. הסיבות שיוצגו בהמשך יוכיחו כי את היעילות של גוגל פלוס לעסקים.

מידע חיוני

הפריסה הרחבה של גוגל פלוס והקשר שלה לחברת גוגל המספקת לה מידע רב, אודות מיקומים גיאוגרפיים, סרטוני וידאו ביוטיוב, כתובות מייל, נתוני חיפוש ועוד. לגוגל ישנו מידע רב על כל לקוח ואף ניתן לעקוב אחרי אדם ולאסוף מידע אודותיו ללא צורך באישור חברות או פרוצדורה שונה. כך שהדברים הללו יועילו לעסק שלך, באיתור לקוחות ובאיסוף מידע נוסף עליהם.

אמינות

כל הפרטים הללו הנמצאים במאגר של גוגל מאמתים את אמינותם של הלקוחות, דבר שמפחית את הגישה לאנשים מתחזים או לא אמינים. זהו פרט חשוב המסייע לשיווק אפקטיבי של בית העסק ברשת החברתית.

מיון קהל היעד

רשת גוגל פלוס מאפשרת חלוקה של משתמשים למעגלים מסוימים, כך תוכל למיין את קהל לקוחותיך ולבחור מה יראה כל אחד מהם מבלי שהוא ידע על כך, תוכל לנצל זאת לשיווק העסק שלך למשל על ידי פרסום של הנחות או פריטים מסוימים רק לנשים או לגברים, או למשל שיווק שונה לכל טווח גילאים וכך עולה יעילות השיווק והמכירה של העסק שלך.

שימוש חינמי

כמו כן השימוש בגוגל פלוס יעיל עבור העסק שלך כי אינו דורש עלות כספית וניתן על בסיס גישה חופשית ללא תשלום.

מגוון שפות

גוגל פלוס פועלת בשלל מדינות וניתנת לשימוש במגוון שפות כולל בשפה העברית, כך כמו בפרסום בפייסבוק, תוכל לפנות לקהל היעד של העסק שלך הדובר בשפה אותה הוא דובר.

שימוש מכל מקום

גוגל פלוס ניתנת לשימוש במחשב האישי בדפדפן אך גם באמצעות אפליקציה חינמית במכשיר הנייד וכמו כן במכשירים כמו טאבלט ומכשירים דומים להם. בעזרת כלים אלה ועוד רבים אחרים תוכל לשווק את העסק שלך בצורה הטובה ביותר וכך גם להגדיל את מלאי הלקוחות של בית העסק בפועל.

הוכחה לכך שהשיווק ברשתות החברתיות ובכלל פרסום בגוגל פלוס בפרט הינו כלי לגיטימי לשיווק עסקים מסוגים שונים הוא השימוש של חברות גדולות, מותגים מובילים ומפורסמים ידועים ברחבי הארץ והעולם שעושים שימוש ברשתות הללו על מנת לקדם את עצמם ולהצליח. כך גם אתה יכול לשווק את העסק שלך ולהגדיל את מלאי הלקוחות שלך בקלות.

לסיכום,

לא חייב להשתמש בשיווק בפייסבוק, רשת גוגל פלוס היא הרשת המתחרה העיקרית לרשת פייסבוק, לכן גם השיווק בגוגל פלוס הוא יעיל והחשיפה של בית העסק לכמות גדולה של לקוחות איכותיים היא עצומה. על מנת לשיווק את העסק שלך פנה למומחה בתחום ותתחיל לראות תוצאות בקרוב מאוד. עסק המעניק שירות מעולה ומקצועיות גבוהה לא יראה תוצאות ללא שיווק ברשתות החברתיות, רוב הקהל מגיע משם.

אז פנה אלי ותתחיל לממש את הפוטנציאל של העסק שלך עוד היום והלקוחות כבר יגיעו אליך בעצמם.

Loading...