עסקים ומותגים רבים הבינו את כוחו של האינסטגרם במדיה החברתית ליצירת לקוחות חדשים ושימור הקשר עם לקוחות קיימים. ישנם שיעורי אינטראקציות גבוהים יחסית עם כל עוקב לעומת הרשתות החברתיות האחרות. באינסטגרם יש מעל 400 מיליון משתמשים פעילים בכל חודש, לכן גם הכדאיות של השימוש בו כפלטפורמה שיווקית עולה. יש מספר דרכים לשיפור האסטרטגיה כך שיעקבו אחרי העסק שלך יותר לקוחות פוטנציאליים.

כיצד ניתן לגרום ליותר אנשים לעקוב אחריך?

כיצד ניתן לגרום ליותר אנשים לעקוב אחריך?

גיבוש אסטרטגיה ומטרה בהירה

על מנת לא לבזבז משאבים רבים וזמן יקר ועדיין להסתפק בתשואה נמוכה על השקעה מירבית יש להכוון ולהחליט על מטרה מוגדרת. הדבר עלול לקרות בכל רשת חברתית וכך גם באינסטגרם. לכן – גיבוש של אסטרטגיה שיווקית ברור תעזור לבחור את התהליכים הנכונים ולמקד את המטרות שלכם. ניתן להתייעץ עם בעל מקצוע בשיווק דיגיטלי לפני שיוצאים לדרך או להיעזר בבעל מקצוע שיקדם עבורכם את העסק. אם בכל זאת החלטתם לבצע זאת בעצמכם הנה כמה נקודות חשובות – מחקר מתחרים הכולל איסוף מידע עליהם  הבנת מבנה עמוד עסקי בתחום, מידע על תוכן שמפורסם בתחום, אילו סוגי תוכן מושכים את הציבור ואילו פחות. כיצד ניתן ליצור מעורבות ברשת עם הלקוחות הפוטנציאלים. חשוב לבנות סיפור ייחודי עבורך, חשוב לספר סיפור מתאים ולעורר את סקרנותם של הגולשים – ניתן לעשות זאת בשלל דרכים יצירתיות. הצבת מטרות – חשוב לדעת לאיזה יעד לכוון ולעשות זאת בדרך יעילה שתשרת את המטרות שלך. חשוב להגדיר את היעדים לפי תכנית הפרסום של המוצר או העסק, למשל – כניסות ותנועה נוספת לאתר שלך, עידוד קמפיין שיווקי והעלאת התודעה של המותג.

שיפור המראה של חשבון האינסטגרם בחיפוש

דבר זה יעזור לגשת לעוקבים חדשים בעיקר כאשר תוכל להקל עליהם את הדרך כדי לאתר אותך ניתן לבצע זאת בכמה פעולות – האשטאגים, פרסום במדיה וברשתות החברתיות, פעילות בחשבונות של עוקבים נוספים ועוד.

שמירה על קשר עם העוקבים באמצעות תוכן אפקטיבי ומרתק

כאשר התוכן הוא איכותי ומעורר מעורבות והתעניינות כך יעקבו אחריך יותר ניתן לשפר זאת באמצעות פרסום בתדירות קבועה כך שהתמונות יופיעו בתדירות גבוהה בעדכוני  העוקבים. רצף  של פעילות גלויה תגדיל את מספר העוקבים החדשים. כמו כן, גם שימוש בהאשאטגים (#) רלוונטיים בכל פרסום יופיעו אצל אנשים שעדיין אינם העוקבים שלך, שמתעניינים בדברים הקשורים למותג שלך, ואולי גם יגרום להם להיכנס למעגל. כמו כן חשוב גם להשתמש בכיתובים של התמונות ויש להם תפקיד משמעותי בהגדלת העוקבים. בנוסף חשוב להעניק תשומת לב גם לזמן שבו מפרסמים, על ידי השוואה ניתן לבחון מתי מתקיימת יותר פעילות ולפיכך לקבוע את מועדי הפרסום שלך.

ניתן לקדם את הכניסות לאתר ואלה להגדיל את מספר העוקבים על ידי תחרויות וקמפיינים ממומן – ניתן לבנות כך אמון מול הלקוחות החדשים להגדיל את התנועה לאתר ואת מכירת המוצרים. כך םעוקבים חדשים ייחשפו אליכם. כך תחוזק החוויה עם הלקוחות והקהל שלך.

שימוש בקהילות ובנייתן

מומלץ לעזור לאחרים בבניית הקהילה,  חשוב לשותפות עם חשבונות אחרים של עוקבים. ניתן לפרגן למי שהם יכולים להיות אופציה עקוב ולהיות לקוחות שלך. ניתן בצע זאת על ידי הגדלת הנוכחות ברשת החברתית וכך לגרום לאחרים לעקוב אחריך.

שימוש במודעות פרסומיות

ניתן לבצע זאת כאשר יש תקציב להשקעה בפרסום ברשתות החברתיות – אלה הן מודעות ממומנות שעוזרות בחשיפה של חשבון האינסטגרם לקהל יעד רחב אם יש לך תקציב לפרסום ברשתות החברתיות, מודעות אינסטגרם בהחלט צריכות להיות להילקח בחשבון. מודעה ממומנת היא דרך טובה מאוד לחשוף את חשבון האינסטגרם שלך לקהל עוקבים גדול בזמן מועט. כל אחד יכול להשתמש בפונקציית המודעות.  

מעקב ומדידה אחרי התוצאות והביצועים של החשבון שלך

זהו כלי מצוין כדי למדוד את ההצלחה של הפרסום שלך ולקבל פרספקטיבה על היעד שהוצב. כך ניתן לעקוב ולבחון מה עוזר באיסוף יותר עוקבים ומה פחות ולפיכך לתכנן את הפעילות השיווקית להמשך.

 

לסיכום, כדי להנגיש את העסק שלך לקהל המסוים ולמשתמשי האינסטגרם הפעילות חייבת להיות עקבית לפי הפרמטרים שהוצגו למעלה. כך תגדיל את מספר העוקבים אחריך, את החשיפה והמודעות לעסק ולמוצרים שלך. שימוש נכון ואפקטיבי יגדיל גם את קהל הלקוחות של העסק שלך.

Loading...