כשיש בעיה רפואית פונים לרופא מומחה, כשיש בעיית מחשבים פונים למומחה מחשבים, וכשיש בעיית שיווק – צריך לפנות למומחה פייסבוק. גם אם אתם לא מכירים את עולם האינטרנט, כנראה שעל הרשת החברתית המפורסמת ביותר בעולם יצא לכם לשמוע. זוהי הזירה בה נמצאים כיום מיליארדים, אשר מתקשרים ביניהם, מעלים תמונות מחיי היום-יום וגם חולקים מידע על עסקים בכל צורה, גודל וצבע. עסקים שיודעים לעשות את ההתאמה לעולם הדיגיטל יוכלו לשרוד ואפילו להרוויח מכל השינויים סביבם, אבל הדינוזאורים שלא יוכלו לעשות זאת כנראה יגיעו לאותו מקום בו סיימו הדינוזאורים המקוריים. רוצים לדעת איך לבחור מומחה לפייסבוק ולעשות את זה נכון?

 

מומחה לפייסבוק

מומחה לפייסבוק

מומחה לפייסבוק – תהליך הבחירה

 

שיווק אסטרטגי

כל מי שמכיר את הרשת החברתית יודע שכיום ניתן לבצע שיווק ממוקד בעזרת התאמת פרופיל לקוח אל העסק. ניתן לבדוק לגבי העדפות, תחביבים, מצב דמוגרפי וכמובן מקום מגורים. אסור לוותר על ההתאמה של העסק אל הלקוחות מפני שזוהי הדרך הנכונה ביותר להגדיל הכנסות ולשפר את ביצועי העסק. מומחה לפייסבוק צריך לדעת איך לבנות את קהל היעד ולאפשר לבעל העסק להגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים.

 

מקצועיות

כאשר מתקשרים למומחה פייסבוק כדאי קודם כול לתאר לו את העסק שלכם. לא לוותר על הפרטים, להסביר מי אתם, מה המותג שאתם מנסים להצמיח, איך הייתם רוצים להיתפס בעיני הציבור ואפילו דפים של מתחרים שאהבתם. בעזרת כל הידע הזה צריך המומחה לגבש תוכנית ולהביא אותה לאישור בעל העסק. בעזרת סדר ומחשבה קדימה ניתן להגיע להישגים וליצור מערכת יחסית ארוכת טווח בין העסק לאיש השיווק.

 

עבודות קודמות

מה יכול להעיד טוב יותר על מומחיות של אדם מאשר עבודות קודמות אותן הוא ביצע? כאשר פונים למישהו יש לבקש לראות דפים שאיתם הוא עבד בעבר, היכן הם היו כשהוא התחיל ואיפה הם היום. נתונים אלו יכולים להוכיח את איכות העבודה והיכולת להתמודד עם אתגרים שונים – תוך כדי עמידה ביעדים אותם מציב לעצמו איש המקצוע.

 

צריכים מומחה לפייסבוק? בואו נתחיל! צלצלו אליי כבר עכשיו, 052-4041989 יוסי.

Loading...