הרשתות החברתיות גרמו למהפך בעולם הפרסום והשיווק, יש סוגים שונים של רשתות חברתיות ולרגע נדמה כי לכל פלח של האוכלוסייה יש רשת חברתית משלה, אך אין ספק כי רשת הפייסבוק חוצה מגזרים ומתאימה לכולם. אם נודה על האמת רשת הפייסבוק היא הרבה יותר מאשר רשת חברתית, במציאות, רשת הפייסבוק הפכה להיות אחת מדרכי השיווק היעילות ביותר, אך לא היקרות ביותר.

7 כללי הזהב לפרסום עסקים בפייסבוק

 

1. פתחו דף עסקי ברשת והפרידו בין החיים הפרטיים שלכם לחיים העסקיים. את החיים הפרטיים שלכם נהלו דרך דף של חברים, את החיים העסקיים נהלו דרך הדף העסקי באמצעות קהל של אוהדים.

 

2. השקיעו בדף העסקי, הטמיעו בו תמונת פרופיל מוצלחת, קאבר יפה ומעוצב, כתבו באופן ברור את כל פרטי העסק, כתובת העסק, כתובת האתר, כתובת הדואר האלקטרוני, מספר טלפון והתחילו לפרסם פוסטים מעניינים שיאתגרו את הגולשים ויעודדו אותם להצטרף אל הדף כאוהדים.

 

3. כאשר אתם מפרסמים פוסט שיווקי או מודעה, התמונה היא זו שתמשוך את העין ותגרום לגולש האקראי להחליט האם להקיש על הפוסט או לא. אל תפרסמו מודעה או פוסט ללא תמונה מושכת ומעניינת. התמונה צריכה להיות ברורה וייחודית כדי שהיא תבלוט בין שאר המודעות האחרות. אל תחסכו בתמונות, קנו תמונות מאתרים מובילים, תמונות בעלות צבעים מיוחדים, רקע מיוחד, נושא מיוחד ועוד. 

 

4. תוכן מעניין יביא את הגולשים אליכם ולא תיאלצו לחזר אחריהם. כל אחד יודע שתוכן מעניין מתפשט כמו וירוס ברשת. גם אם תבקשו מהגולשים לעשות לכם לייק או שיתוף, לא בטוח שהם ייענו לבקשה שלכם, אם תכתבו תוכן מעניין, הלייקים והשיתופים ייעשו מעצמם בלי שאתם תבקשו.

 

5. פוסט שיווקי חייב להניע לפעולה וחשוב לדעת כי יש הבדל בין בקשה לבין הנעה לפעולה. הנעה לפעולה יכולה להיעשות באמצעות דיבור ישיר עם הגולש או באמצעות הובלת הגולש מנקודה אחת לשנייה. הנעה לפעולה זו אומנות, אם אתם לא יודעם לעשות אותה, היעזרו באנשי מקצוע.

 

6. נצלו את היתרון של הרשת החברתית. בניגוד לאמצעי פרסום אחרים שבהם השומע הוא פסיבי ורק המפרסם אומר את דברו, ברשת החברתית יש אפשרות לערב את הגולשים. שאלו שאלות, צרו סקרים, הציבו לפניהם תחרות, העניקו להם קופונים ועוד. כאשר הגולשים יהיו מעורבים הם ירגישו חלק חשוב מהעסק וישמחו לשתף אתכם פעולה וגם לקנות את המוצר.

 

7. כאשר אתם מפרסמים מודעה בפייסבוק פלחו היטב את קהל היעד. פייסבוק מאפשרת לפלח את קהל היעד בהתאם לנתונים שונים. חשבו מי מבין הגולשים עשוי להיות לקוח שלכם ובהתאם למסקנה בצעו את המיקוד והפילוח של המודעה.

 

פרסום עסקים בפייסבוק זו אומנות, "יוסי עגם, פרסום חכם בפייסבוק", צבר ידע וניסיון רב בתחום, אני אשמח לעזור לכם.

Loading...