היום, בעולם של המדיה החברתית, קידום דף הפייסבוק הוא הפנים של העסק בעולם החיצון. אומנם חשוב שלכל עסק גם יהיה אתר משלו, אבל אין ספק שפייסבוק הפכה להיות זירה עיקרית בה ניתן לפגוש לקוחות חדשים, להבין כיצד פועלים המתחרים ולעסוק בשיווק בסיסי של העסק לכל אורך שעות היממה. מאחר ויש לדף חשיבות רבה כל כך, חשוב שהוא ינוהל בידי אנשים העושים זאת נכון ומבינים את העיקרון מאחורי הדרישות של פייסבוק – שאם ממלאים אחריהן הדף מתקדם והופך להיות נצפה יותר. כדי להבין איך עושים זאת, הנה סוגי הקידום אותם ניתן למצוא ברשת החברתית.

קידום אורגני בפייסבוק

קידום אורגני בפייסבוק

קידום דף בפייסבוק – סוגי קידום וחשיבותם

קידום ממומן בפייסבוק

הסוג האהוב על מפרסמים מכל קצוות הקשת. בדיוק כמו בגוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם, גם בפייסבוק ישנה אפשרות לשלם תמורת חשיפה. במידה ועסק מעוניין בלקוחות נוספים, הוא יכול להעלות פוסט ולהחליט שאותו הוא מעוניין לממן ולהעביר הלאה לעיני הפוטנציאל העסקי הבא. לכן, חותם בעל העסק עם פייסבוק על עסקה משתלמת. פייסבוק יפרסמו את הפוסט למספר של אנשים המתעניינים בתחום לפי הסימון של ההעדפות שלהם. הפרסום הממומן צריך להיעשות בצורה מדויקת בכדי שיגיע לעיני האנשים להם זקוק בעל העסק, וחשוב לזכור כי מאחר ופייסבוק היא עסק לכל דבר ועניין, ניתן לקבל חשבונית לצורכי מס.

קידום אורגני בפייסבוק

זהו קידום שאינו דורש תשלום נוסף, אך לוקח זמן, השקעה וצורך להיות עם יד על הדופק לאורך כל הזמן. כיצד עושים זאת? פשוט על ידי תפעול מתמיד ובלתי פוסק של הדף. העלאת פוסטים על בסיס קבוע, כתיבת תגובות, שחרור סרטונים, תמונות ורעיונות שאתם רוצים להעביר לחלל העולם. את כל אלו צריך לשלב בצורה שמצד אחד היא נחמדה, מנומסת אך אסרטיבית, ומן הצד השני – לא מעיקה או מציקה ללקוחות פוטנציאליים. החבל הדק בין הצורך לפרסם בפייסבוק לבין הצורך לשמור על לקוחות רגועים – יכול להיות מורכב למי שלא מגיע מהתחום.

לקידום נכון של הדף שלכם, דברו איתי כבר עכשיו – ותוכלו להתחיל להרוויח – יוסי 052-4041989

Loading...