פרסום באינסטגרם – תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים – או לקוחות!
ברשת אינסטגרם רשומים מיליוני משתמשים מרחבי העולם. רשת אינסטגרם היא אחת מבין שלל הרשתות החברתיות ומבוססת על שיתוף תכנים של תמונות וסרטוני וידאו. אינסטגרם היא רשת חברתית שחוצה גבולות ומדינות! בדומה לאופי הפרסום בפייסבוק, פוטנציאל הפרסום והשיווק באינסטגרם מומש במהרה על ידי חברות, מותגים ובעלי עסקים מסביב לגלובוס והרשת צוברת תאוצה מידי יום.. אז בעל עסק הגיע הזמן שתממש זאת גם על העסק שלך. מדוע זוהי פלטפורמת שיווק מומלצת ולמי היא מתאימה?
פרסום באינסטגרם היא דרך אפקטיבית להגדלת המכירות של העסק שלך!
שיטת הפרסום באינסטגרם מבוססת על תמונות וסרטונים – הם ממחישים באופן ממשי את המסר שאתה רוצה להעביר ומעוררת רגשות אקטיביים אצל הצרכן. המספרים מוכיחים שרוב הצופים בתוכן מסוג זה ברשתות החברתיות משאירים פניות או הופכים ללקוחות שלך.
כי קהל היעד הוא רלוונטי וממוקד.
באפשרותך לבצע פילוח של קהל היעד הצופה במודעות שלך לפי –מגדר, גיל, מיקום גיאוגרפי ועוד, וכך – להגיע לכמה שיותר אנשים רלוונטיים בדרך יעילה ובעלות כספית נמוכה. בניגוד לפרסומות בטלויזיה שעולות הון עתק ומשודרות לכולם אך אינן מקדמות מכירה בפועל. באינסטגרם זה יעיל, זול וקל!
כי תמונה אחת שווה אלף מילים.
פרסום באינסטגרם מתבצע על ידי תמונות וסרטונים, שממחישות ללקוח את המסר ומעוררת אצלו רגשות – דבר אפקטיבי בהרבה מאשר תוכן כתוב. למשל בעל מסעדה שמפרסם תמונות של מזון באינסטגרם ומעורר תחושות אצל הלקוח. תמונה מקדמת מכירה כמעט תמיד!
כי ההצלחה גדולה וההשקעה קטנה.
עלות הפרסום ברשתות החברתיות היא נמוכה בהשוואה לפרסום בפלטפורמות אחרות מסורתיות יותר, כגון פרסום בטלויזיה, ברדיו או בעיתונות והתשואה בפועל היא גדולה בהרבה! לכן – ההשקעה חוזרת לכיס ומשתלמת.
כי ההצלחה מוכחת ואינה מוטלת בספק.
לפי הסטטיסטיקות הסיכוי משתמשים באינסטגרם ילחצו ויכנסו למודעות שלך הן פי 2 וחצי מאשר בכל רשת חברתית אחרת! כך תיחשף לצופים רבים יותר ותהפוך אותם ללקוחותיך!
אז איך עושים את זה?
פרסום באינסטגרם יכול להתבצע באופן עצמאי, כל אחד יכול לפתח פרופיל חינמי ולהתחיל לקדם אך יש לדעת פרטים וטכניקות רבות כדי למשוך את הלקוחות הנכונים ולגרום להם לפעול. הדרך הבטוחה והמשתלמת ביותר היא ליצור קשר עם מומחה בעל ניסיון בתחום השיווק ברשתות החברתיות – עם שיתוף פעולה שלי ושלך, נבנה תכנית עסקית ונתאים לעסק שלך את האסטרטגיה הנכונה.
קיימות באינסטגרם שתי שיטות פרסום –
לסיכום,
לא חייב לשווק בפייסבוק, גם לפרסום באינסטגרם יש כוח פרסומי אדיר! שיטת שיווק נכונה ויעילה תביא לעסק שלך לקוחות רבים וקבועים! זאת באמצעות פלטפורמת השיווק הייחודית הבנויה על שיתוף של תמונות וסרטונים ברשת – וכך יוצרת אצל הלקוח אמינות במוצר ובבית העסק, ציפייה, רגשות חיוביים ורצון לצרוך את השירות שלך. כמו כן, פרסום באינסטגרם אינו דורש משאבים ותקציבים גבוהים, נגיש לכל כיס ומניב תוצאות!