פרסום ביוטיוב – כי התוצאות הן מעל הציפיות!
כוכבי קולנוע, זמרים, מרצים, פוליטיקאים ועוד התחילו את דרכם בפרסום סרטונים ביוטיוב. הם צברו מוניטין, הם זכו לפרסום רב והרוויחו כספים גדולים. זה לא לקח הרבה זמן עד שאנשי שיווק ופרסום גילו את הכוח של הפרסום ביוטיוב. ואכן, כיום כבר לאף אחד אין ספק כי הפרסום ביוטיוב הוא אחד הכלים השיווקיים האפקטיביים ביותר, כלי שיווקי שעוצמתו מתגברת מיום ליום. אז למה גם לכם כדאי לפרסם ביוטיוב, איך מפרסמים ביוטיוב ובעיקר, איך עושים את זה נכון??!!
יוטיוב – הכוח העולה בעולם הפרסום
ממחקר שביצעה חברת Zefer עולה,
למעלה מחמישים אחוז מהחלטות הקניה של הגולשים ברחבי ארצות הברית התקבלו בזכות צפייה בסרטונים.
ממחקר שביצעה חברתZefer עולה,
למעלה מחמישים אחוז מהחלטות הקניה של הגולשים ברחבי ארצות הברית התקבלו בזכות צפייה בסרטונים.
עם ההצלחה קשה להתווכח.
למעלה משמונה מאות מיליון משתמשים ייחודים מבקרים באתר של יוטיוב כל חודש. בכל דקה מועלות ליוטיוב כשישים שעות של סרטונים ומדי יום נצפים בו למעלה מארבעה מיליארד סרטונים.
עם ההצלחה קשה להתווכח.
למעלה משמונה מאות מיליון משתמשים ייחודים מבקרים באתר של יוטיוב כל חודש. בכל דקה מועלות ליוטיוב כשישים שעות של סרטונים ומדי יום נצפים בו למעלה מארבעה מיליארד סרטונים.
הפרסום ביוטיוב היא דרך חדשה ויעילה לפרסום העסק המוצר או האתר שלכם.
באמצעות סרטון אפשר להעביר את המסרים השיווקים באופן שמעורר אמוציות רגשיות המחברות את הצרכן אל המותג. נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי למעלה מחמישים ושניים אחוזים מהצופים בסרטוני היוטיוב נוקטים פעולה בעקבות הצפייה.
הפרסום ביוטיוב היא דרך חדשה ויעילה לפרסום העסק המוצר או האתר שלכם.
באמצעות סרטון אפשר להעביר את המסרים השיווקים באופן שמעורר אמוציות רגשיות המחברות את הצרכן אל המותג. נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי למעלה מחמישים ושניים אחוזים מהצופים בסרטוני היוטיוב נוקטים פעולה בעקבות הצפייה.
יוטיוב זה אתר הווידיאו הנצפה ביותר בעולם ומנוע החיפוש השני בגודלו אחרי גוגל.
בישראל צופים ביוטיוב למעלה משלושה מיליון גולשים מדי חודש.
למה הפכה יוטיוב לכלי הפרסום מצוין ואיך זה יכול לעזור גם לכם
כי הפרסום ביוטיב מאפשר פילוח מדויק של קהל היעד.
בדומה לפרסום בפייסבוק, תוכלו לפלח את הקהל לפי קריטריונים ממוקדים כמו גיל, מיקום גיאוגראפי, עיסוק, העדפת שפה, מילות מפתח ועוד. רק כך תוכלו לוודא כי הפרסום שלכם הוא פרסום אפקטיבי הפונה בדיוק אל קהל היעד שאותו אתם מחפשים.
כי לא חייבים להשקיע בסרטונים יקרים.
תוכלו להעלות כל סרטון ולערוך אותו בקלות באמצעות תוכנות לעריכת וידאו, חלקן תוכנות הניתנות להורדה בחינם. גם העלאת הסרטון לרשת היא פשוטה וידידותית ותוכלו לקבל נתונים סטטיסטיים על כמות הצפיות ועל השיתופים של הסרטון בערוצי המדיה החברתית.
כי הפרסום ביוטיוב מעניק לכל בית עסק חשיפה גדולה,
אך בעלות נמוכה. עלות הפרסום ביוטיוב לעומת כלי פרסום אחרים ברשת נחשבת לנמוכה יחסית לחשיפה הגבוהה. אם תפרסמו ביוטיוב תקבלו תשואה גבוהה יחסית להשקעה.
2 דרכים לפרסום ביוטיוב
את המוצרים אשר לפרסם ביוטיוב בשתי דרכים, באמצעות הפרסום האורגני ובאמצעות הפרסום הממומן.
את הפרסום הממומן אפשר לעשות במספר דרכים.
באמצעות פרסום המופיע לפני שהסרט המבוקש מתחיל, פרסום זורם בשפה המקצועית, כאשר התשלום עבור הפרסומת מתבצע רק אם הגולש צפה בפרסומת עד סופה, בהוספת באנר עם לינק לעמוד פרסומי או דרך נחיתה המופיע בצד כאשר התשלום מתבצע לפי מספר ההקלקות או גם באמצעות טיזר של הנעה לפעולה המופיע על מודעת טקסט המפנה ללינק לאתר או לף נחיתה.
בפרסום האורגני עליכם לבנות סרטון,
להגדיר את מילות המפתח שאליהן הוא יקושר ושלפיהן הוא יופיע בתוצאות החיפוש, לשלב אותן בכותרת העמוד ובתיאור הסרטון ולהעלות את הסרטון לרשת. כדאי לדעת כי גם גוגל מציגה סרטוני יוטיוב בתוצאות מנוע החיפוש שלה, כמו הדף העסקי בפרסום בגוגל פלוס מוצג בתוצאות מנוע חיפוש
לסיכום,
לפרסום ביוטיוב יש תוצאות מצוינות שאף בעל עסק לא יכול להתעלם מהן. הפרסום ביוטיוב מעניק לכל מפרסם תשואה גבוהה יחסית להשקעה.
מחפשים מומחה לשיווק ביוטיוב, מצאתם!
באמצעות ניהול נכון של קמפיין ביוטיוב אצליח ליצור עבורכם נקודת מפגש עם קהל היעד שלכם, להשיג את יעדי השיווק ולהגדיל באופן משמעותי את מספר הלקוחות.
צרו קשר, שיחת ייעוץ בחינם!
מתעניינים בשיווק בפייסבוק לחץ כאן