פרסום בפייסבוק – כי פייסבוק נותנת לכם כלים אפקטיביים להצלחה!
פייסבוק רשמה הישג מדהים! יש לה למעלה ממיליארד משתמשים פעילים ברשת החברתית שחלקם נכנסים מספר פעמים ביום ומבלים בה שעות רבות. עבור אנשי הפרסום אין פלטפורמה אידיאלית יותר מזו ואין פלא שהפרסום בפייסבוק עובד, ובגדול. שיווק בפייסבוק מתאים לכל בעל עסק המעוניין לקדם את המותג שלו או את המוצר ברשת, למפרסמים המעוניינים להגיע אל לקוחות מעניינים וספציפיים ולכל מי שרוצה למשוך אנשים אל האתר או אל העסק שלו. אם הפרסום בפייסבוק אטרקטיבי גם עבורכם, שמי יוסי עגם, אני מומחה בפרסום בפייסבוק, עזרתי כבר לבעלי עסקים רבים, אשמח לעזור גם לכם!
5 יתרונות ועוד אחד לפרסום בפייסבוק
האם ידעתם שכל פוסט שתכתבו בעמוד העסקי שלכם יגיע רק לשישה עשר אחוז מהאוהדים?!
רק אם תקדמו את הפוסט בתשלום, הוא ייחשף להרבה יותר גולשים. הפוסט הממומן נראה כמו כל פוסט אחר ומשתלב בצורה מושלמת בפיד. הוא לא מעורר את האנטגוניזם הטבעי של הפרסום, להיפך יוצר אמון ומעורר עניין.
הפרסום בפייסבוק יוצר אפקט כדור שלג העשוי לשפר את תוצאות הקמפיין.
ברגע שאחד הגולשים עושה Like לפוסט בעמוד העסקי או לפרסומת מוצלחת שהעלתם, כל החברים שלו רואים את זה, מתרשמים מההמלצות, ממשיכים להעביר הלאה והמסר הפרסומי נהנה מבאז ומתפוצה ויראלית.
הפרסום בפייסבוק מאפשר לכם למקד את קהל היעד.
להפנות את המסר השיווקי בדיוק לאנשים הנכונים. משתמשי הפייסבוק מספקים הרבה מידע על עצמם, מה המין שלהם, איפה הם גרים, בני כמה הם, מהם תחומי העניין שלהם, באיזו שפה הם מדברים, באיזו מערכת יחסים הם נמצאים, נשואים, גרושים, מאורסים, יש להם בני זוג ועוד. באמצעות כל המידע אפשר לבצע פילוח מדויק ומתקדם ולחשוף את המוצר לקהל יעד מדויק ביותר. כאשר אתם מייצרים את המודעה וקובעים את ההגדרות שלה אתם יכולים לראות כמה משתמשים יכולים להיחשף למודעה.
הפרסום בפייסבוק מאפשר יצירת דו שיח ושמירה על קשר רציף עם הלקוחות הקיימים ועם הלקוחות הפוטנציאליים.
ניהול נכון של הדף העסקי יתרום לתדמית העסק ויהפוך את בעל הדף לאוטוריטה ולבר סמכא בתחום שבו הוא עוסק. בדף העסקי תוכלו לנהל דיונים בנושאים המשיקים לתחום הפעילות, להכריז על מבצעים והנחות ולהזמין את החברים לאירועים עסקיים.
בפרסום בפייסבוק אתם יכולים לשלוט על התקציב.
תוכלו לקבוע תקציב יומי המותאם לאפשרויות שלכם ובהתאם לעלות הקליק הממוצעת של התחום שבו אתם עוסקים. בפרסום בפייסבוק אפשר לשלם לפי קליקים או לפי חשיפות.
לסיכום,
פייסבוק שהחלה את דרכה כרשת חברתית נכבשה על ידי בעלי העסקים. כיום, הפרסום בפייסבוק הוא חלק בלתי נפרד מכל שיווק ברשת בשל היתרונות הרבים, כמו העלות הזולה, יחסית, האמינות שממנה נהנה המפרסם, האפשרות לפרסום ויראלי ועוד.