פרסום ממומן בפייסבוק – הצטרפו להצלחה המוכחת ותיהנו מתוצאות פרסום מצוינות!

  נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי למעלה משלושה מיליון ישראליים חברים ברשת הפייסבוק וכל אחד בממוצע נמצא ברשת לפחות שעתיים ביום. את הנתונים האלו אתם יכולים לנצל לטובת העסק שלכם!!tree-426062_1920

אחד המאפיינים את פייסבוק הוא המידע הרב על הגולשים החשוף לעיני כול. השליטה במידע הרב מאפשרת למקד את הפרסום בפייסבוק ולהגיע אל קהל היעד המדויק שלכם. אין פלא כי פרסום ממומן בפייסבוק היא הפלטפורמה היעילה ביותר לכל בעל עסק, בעל אתר או חברה הרוצים להגדיל את החשיפה שלהם ברשת.

גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, נמצאים בפייסבוק, אתם רוצים לוותר עליהם?? רק באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק תצליחו להגיע אל כל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם!

7 עובדות שלא ידעתם על פרסום ממומן בפייסבוק

facebook-1077639_1920

את המודעות אפשר ליצור עבור מספר מטרות,

כמו המרות לאתר או לדף נחיתה, לייקים לדף, מכירת מוצר ועוד. תוכלו לבחור היכן יופיעו המודעות בניוזפיד של המשתמש או בצדי הדף.

הפוסט הממומן.

הוא כלי הפרסום הבסיסי ואין כמעט מי שלא נתקל בו. כפתור הBost Post  הנמצא בתחתית הפוסט מזמין אתכם להגדיל את התפוצה של הפוסט בתשלום. הפוסט הממומן מופיע בפיד של המשתמש, הוא נראה טבעי והוא אינו יוצר אנטגוניזם למודעה. פייסבוק מדווחת כי רמת המעורבות של הגולשים בפוסט הממומן גבוהה יותר מאשר רמת המעורבות של המודעות.

בפרסום הממומן לא משלמים על המודעה, אלא על ההקלקות.

אם המודעה הופיעה, אך אף אחד לא הקליק עליה, אתם לא תידרשו לשלם. אתם קובעים את התקציב היומי ואתם יכולים לבחור את הימים ואת השעות שבהם הודעה תתפרסם, לנתח את תוצאות המודעה ולבצע שינויים בהתאם.

פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר פילוח מדויק של קהל היעד.

קהל שאליו אתם רוצים להפנות את המודעה. פייסבוק שאגרה מידע רב על החברים ברשת החברתית מאפשרת לנו לפלח את הצופים במודעות לפי גיל, מין, מיקום גיאוגראפי, שפת הדיבור, השכלה, מצב משפחתי,  מילות מפתח ועוד. הפילוח המדויק וההגעה אל הלקוחות הפוטנציאליים מבטיחים, בסבירות רבה, כי מי שיצפה במודעה, יקליק עליה ויגיע אליכם.

לפייסבוק יש כמה כלים לפרסום בתשלום.

פוסטיים ממונים או מודעות פרסום.

הפייסבוק הוא מדיום ויזואלי.

בדומה לפרסום באינסטגרם, שילוב של תמונה שמעבירה את המסר השיווקי או תמונה הקשורה למותג שלכם, היא בעלת חשיבות רבה.

המודעה בפייסבוק צריכה להיות קצרה וקולעת.

בשונה מפרסום ממומן בגוגל שבו הגולש מחפש את המוצר שלכם, בפייסבוק אתם פוגשים אותו כאשר הוא גולש להנאתו ומגיעים אליו דרך הדלת האחורית. יש לכם מספר שניות קטן כדי להרשים אותו, לכן הטקסט חייב להיות קצר, לשתף אותו בבעיה ולהציג לו את הפתרון.

לסיכום,

פרסום ממומן בפייסבוק יאפשר לכם להגיע אל קהל לקוחות ממוקד ומדויק, גורם שיוביל לאחוזי המרה גבוהים, לחשיפה גדולה של המוצר ברשת ולהגדלת מאגר הלקוחות .

 

רוצים לקדם את המוצר שלכם בפייסבוק? צברתי ניסיון רב בתחום הפרסום הממומן והתוצאות מדברות בעד עצמן.

רוצה לדעת עוד על שיווק בפייסבוק? לחץ כאן

 

 

                            צרו קשר ונסו אותי ללא התחייבות!

 

 

צור איתי קשר לקבל פגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות