ברשת הפייסבוק ואפשרויות השיווק בה קיימת אופציה שנקראת ריטרגטינג (שיווק מחדש) שמטרתה יצירה של קהל מובנה מהמבקרים באתרים שונים ויצירה של מאגר לקוחות פוטנציאלים הנחשפים לתוכן שבית העסק בוחר להציג, אם במודעה חוזרת או מודעות שונות בעלות אופי דומה.כך תוכל להגדיל את מלאי הלקוחות שלך, כאשר צרכן נכנס לאתר מסוים, הוא יקבל פרסומים של אותו העסק גם לאחר מכן במקומות שונים.
שיטת השיווק מחדש היא חדשנית ויעילה ומוכיחה את עצמה פעם אחר פעם בשיווק של עסקים!
ריטרגטינג בפייסבוק משמעותו שאם לקוח שראה מודעה פרסומית, התעניין בה אך המחיר היה יקר לו מידי או שהתלבט אם לעשות בה שימוש, יראה בעתיד מודעה אחרת המציגה מחיר זול יותר לדוגמאות נוספות.
שיטת הפרסום הממומן בפייסבוק יעילה וחיונית לצמיחה של עסק וכמו כן להגדלה של עסק קיים.
מתמקדת ב –
זיהוי הרגלי צריכה
מודעה חוזרת
זוהי שיטה פרקטית בתחום השיווק בפייסבוק מבחינת היכולת שלה ליצור קהל מצומצם של משתמשים שמתעניינים בשירות שלך ורלוונטיים אליך. לקהל זה ניתן להציג מודעות שונות של בית העסק בתדירות המתאימה וכך לגרום ללקוח ליצור עמך קשר.