marketing-687244_1920

ברשת הפייסבוק ואפשרויות השיווק בה קיימת אופציה שנקראת ריטרגטינג (שיווק מחדש) שמטרתה יצירה של קהל מובנה מהמבקרים באתרים שונים ויצירה של מאגר לקוחות פוטנציאלים הנחשפים לתוכן שבית העסק בוחר להציג, אם במודעה חוזרת או מודעות שונות בעלות אופי דומה.כך תוכל להגדיל את מלאי הלקוחות שלך, כאשר צרכן נכנס לאתר מסוים, הוא יקבל פרסומים של אותו העסק גם לאחר מכן במקומות שונים.

 

שיטת השיווק מחדש היא חדשנית ויעילה ומוכיחה את עצמה פעם אחר פעם בשיווק של עסקים!

 

ריטרגטינג בפייסבוק משמעותו שאם לקוח שראה מודעה פרסומית, התעניין בה אך המחיר היה יקר לו מידי או שהתלבט אם לעשות בה שימוש, יראה בעתיד מודעה אחרת המציגה מחיר זול יותר לדוגמאות נוספות.

שיטת הפרסום הממומן בפייסבוק יעילה וחיונית לצמיחה של עסק וכמו כן להגדלה של עסק קיים.

מתמקדת ב – 

זיהוי הרגלי צריכה

ניתן לייצר רשימות של משתמשים לפי הרגלי הגלישה או הצריכה הספציפיים שלהם, הדפוסים הללו נקלטים על ידי המערכת וכך ניתן לשווק ללקוח בזמן אמת ובמחיר משתנה המותאם לצרכים של כל אחד מהלקוחות העתידיים שלך.

מודעה חוזרת

זוהי שיטה פרקטית בתחום השיווק בפייסבוק מבחינת היכולת שלה ליצור קהל מצומצם של משתמשים שמתעניינים בשירות שלך ורלוונטיים אליך. לקהל זה ניתן להציג מודעות שונות של בית העסק בתדירות המתאימה וכך לגרום ללקוח ליצור עמך קשר.

רבות מהחברות הגדולות במשק משתמשות בשיטה זו לצורך הפרסום בפייסבוק. והייחודיות בה היא שניתן להתאימה לכל גודל של עסק קטן, בינוני וכו' וכך גם לפי תחום התמקצעותו, צרכיו ותקציבו. את השיטה הגאונית הזו תוכל לאמץ לעצמך כבר עכשיו ולהתחיל להגיע למי שבאמת צריך אותך!
יוסי עגם, מומחה בתחום – יסייע לך בבניית תכנית אסטרטגית נכונה ואפקטיבית. וכל זה במחיר משתלם במיוחד.
לקבלת טיפים לשיווק נכון ולקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות צור קשר.