טוויטר היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר בעולם, כחלק מהמהפכה של הרשתות החברתיות על עולם האינטרנט ועל התקשורת של כולנו עם העולם החיצוני. בניגוד לשאר הרשתות החברתיות האחרות לטוויטר ייחודיות משלה. הדבר מתבטא במבנה שלה, אם מבחינה טכנית ואם מבחינה רעיונית. טוויטר הינה פלטפורמה להעברת מסרים קצרים וממוקדים, לעומת הרשתות האחרות בהן אין הגבלה על היקף המלל הנדרש ואף ניתן לשתף סרטונים או תמונות בנוסף. בפרסום בטוויטר ניתן להעלות רק מסרים קצרים לפי כמות תווים מוגבלת.

twitter-bird-1366218_1280-1

טוויטר נוסדה לפני עשור, הרעיון שלה היה העלאת מסרים עם מלל מוגבל של עד לכ-140 תווים בלבד. הדבר תפס תאוצה ופופולאריות ולפיכך נוספו אליך יותר מ-350 מליון משתמשים מרחבי העולם. לא פסחו על הרשת החברתית ועל היכולת 'לצייץ' בין היתר – ידוענים, נבחרי ציבור, מובילי דעה ועוד. עשו בה שימוש מפורסמים רבים משלל תחומים. בנוסף מה שתרם להצלחה של טוויטר, מלבד המסרים הקצרים, היא היכולת לעקוב אחרי כל אדם שתרצה גם מבלי לקבל את אישורו, מובן שהוא אינו חייב לעקוב אחריך.

 

אם אתם משתמשים בטוויטר וניסיתם בעבר להקליד מסר ארוך יותר מ-140 תווים ואתם תוהים לגבי כך, זה מובן לחלוטין. הסיבה היא שלפני תקופה לא ארוכה הסירה טוויטר את מגבלת התווים, כ-140, שהייתה קיימת ואפשרה לפרסם יותר מכך. אך לאחרונה, הגבילה טוויטר בחזרה את אופציית 140 התווים ולא אפשרה להכניס מלל ארוך מזה. כעת – שוב ניתן להשתמש רק ב-140 תווים  לצורך העברת מסרים. טוויטר היא דומיננטית בנוגע למבנה שלה, אם מבחינת הפיד, המקוריות והדרך שבה היא מנהלת את ציבור המשמשים בה, לכן הרשת הזו מושכת רבים מהידוענים, מובילי הדעה, עיתונאים, שחקנים, זמרים ועוד מכל רחבי העולם. מי שרוצה לעקוב אחרי מי שהוא מעריץ חייב להתחבר גם הוא לרשת כדי שיוכל להיות פעיל בנוגע לכך.

לסיכום, טוויטר היא רשת חברתית ייחודית נוכח  היכולת שלה להעביר מסרים קצרים בתדירות גבוהה ולהתעדכן ולעדכן באופן תמידי לגבי המתרחש. לאחרונה הוגבלה שוב ל140 תווים בהעברת מסרים ולכן השיווק בטוויטר הופך מאתגר יותר עבור עסקים שצריכים להעביר את המסר במלל מוגבל ובאותה האפקטיביות ואף דורש שימוש בשירותי כתיבת תוכן שיווקי מקצועי.

Loading...