עסקים רבים בוחרים לנהל את קמפיין השיווק שלהם ברשתות החברתיות ובפייסבוק. לרשת פייסבוק קיימות פלטפורמות שונות לניהול הקמפיין הפרסומי של העסק כמו ניהול הדף העסקי בפייסבוק. לא מספיקה כמות הלייקים בדף העסקי אלא ישנן שיטות פעולה שונות שיעצימו את הפעילות העסקית שלכם בפייסבוק ויגדילו את האפקטיביות של ניהול הדף והקמפיין בצורה נכונה.

social-1673031_1920

עדכון קבוע של הדף העסקי 

לאחר תהליך פתיחת הדף העסקי בפייסבוק, לא מספיק פתיחה ועריכה של דף תדמית מקצועי אלא חשוב גם לתחזק אותו בצורה יעילה כדי להישאר בתודעה של הלקוח. פעילות של הדף העסקי ועדכונו חשובים לתדמית של העסק, לכן יש להקפיד על העלאת תכנים לדף באופן קבוע. ניתן לפרסם פוסטים שיווקיים עם תמונה ייצוגית, לספר על מבצעים או הנחות מיוחדות שמציע בית העסק, להפנות קישורים עם מאמרים רלוונטיים לאתר של בית העסק על מנת להעשיר את הידע של הלקוח ולתת לו מידע חיוני וערך מוסף מלבד המכירה עצמה. עדכון של הדף העסקי בקביעות יסייע לך לשמור על קשר קבוע וארוך עם הלקוחות והצופים ויגרום לעסק שלך להימצא במודעות של הלקוח ולהשתמש בשירותי העסק לצרכיו.

צירוף תמונות ותוכן 

כתוב בצורה שיווקית שמניע למכירה הוא דבר חיוני להצלחת הפרסום בפייסבוק אך גם לתמונות קיים כוח לא מבוטל לזכות בתשומת הלב של הגולש ולעורר את סקרנותו. לכן מומלץ להשקיע בתמונה מעוצבת, גם בתמונת הפרופיל וגם בתמונת הנושא. כמו כן לכל תוכן שמועלה ניתן לצרף תמונה, חשוב לדעת שהתמונות צריכות להילקח מאתר שקיימת אפשרות להוריד ממנו תמונות בחינם, לקנות תמונות מאתר או תמונות מצולמות אישיות – אין להשתמש בתמונות ממנוע החיפוש גוגל מכיוון שהדבר יכול להוביל לתביעות משפטיות. תמונות איכותיות יחזקו את האמון של הלקוח בבית העסק, מבחינת אמינות ושקיפות של בית העסק או השירות הנמכר.

שימוש במנהל המודעות של פייסבוק 

ניתן להשתמש בפונקציה שנקראת מודעות, בדף זה ניתן להיעזר באפשרויות פילוח קהל יעד ממוקדות שתכוון לקהל הפוטנציאלי של העסק שלך. לא תמיד החברים שלך הם בהכרח קהל היעד של העסק שלך ולכן זוהי אופציה שיש להיעזר בה להגדלת החשיפה. ניתן למקד את קהל היעד לפי גיל, מגדר, אזור מגורים או תחומי עניין. בקטגוריות הללו נמצאת הגישה העיקרית לקהל היעד שלך. קידום בפייסבוק של מספר הלייקים בלבד אינו מספיק הדף צריך להכיל גם תוכן וגם לפנות למי שהוא מיועד. המטרה של ניהול הדף העסקי אינו מספר הלייקים של הדף אלא הגדלת מספר הפניות והמיתוג שיפגיש את בית העסק שלך עם הקהל שמתאים לו. 

לסיכום, 

ניהול הדף העסקי בפייסבוק אינו רק צבירת מספר הלייקים אלא גם ניהול נכון של הדף ושימוש בשיטות שישאירו אותו בתודעה של קהל הגולשים ויגרמו להם לחזור לבקר בו לעיתים תכופות. בנוסף, כבעלי עסק חשוב לצין שחל איסור מצד פייסבוק לקיום תחרויות של שיתופים וזכייה בפרסים. במידה ופייסבוק מגלים זאת הם עלולים לחסום את הדף לאלתר, דבר שלא רצוי ולא מצדיק לקיחת סיכון מיותר. מומלץ לבעלי עסקים להיעזר בבעל מקצוע מומחה בתחום, אם בבניית הדף, בניהול הדף והקמפיין עצמו ואם לצורך פגישת ייעוץ וקבל הדרכה בכדי לנהל את הדף באופן עצמאי. אשמח  לסייע לך להגיע להצלחה כבר עכשיו.