פייסבוק היא הרשת החברתית הנפוצה ביותר בעולם וכך גם התרומה הגדולה לעולם הפרסום ברשת פייסבוק לעסקים מכל הגדלים. . היעילות ותפוצה של האינטרנט עבור עסקים נמצאת בעליה תמידית. האינטרנט בכלל והרשתות החברתיות בפרט הן חלק בלתי נפרד מאורח החיים של רבים, הן גם המקור החשוב ביותר לאיתור מידע חיוני. דבר שיעיל ותורם לעסקים רבים להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלהם. להלן כמה עצות לשיווק נכון של העסק בפייסבוק.

תעלה תמונות של העסק שלך כאשר הוא עובד

הקפד להעלות תמונות המתארות את העסק שלך, למשל בזמן איפור או הכנת מזון, צילום של מנה נבחרת, פגישה עם לקוח או צילום של העסק ביום עמוס בלקוחות. תמונה אחת תציג ללקוח אמינות ותכין אותו לקראת השירות שהוא יקבל. רצוי להשתמש בתמונות בנוסף לפוסט שיווקי, תמונה תמשוך את תשומת ליבו של הלקוח ותעורר בו חשק לצרוך את המוצר שלך.

השתמש בתקציב לניהול העמוד העסקי בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא דבר חיוני כדי להגיע לקהל רב יותר של לקוחות שרלוונטיים לעסק שלך, אמצעי יעיל לחשיפה גדולה יותר בפני הלקוחות היא שימוש במנהל המודעות של פייסבוק וקידום מודעה המכילה תוכן שיווקי ותמונה תדמיתית – המודעה תיחשף גם לקהל ממוקד ומכוון מעבר לפרסום האורגני.

תשקיע בחברים שלך

תן מבצעים מיוחדים רק לחברים או למי שעושה לך לייק לדף העסקי. ניתן להעניק הטבות מיוחדות, הנחות ועוד. תראה לחברים שלך שמשתלם לעקוב אחרי העמוד העסקי ולהתעדכן במבצעים. בנוסף ניתן להניע את הלקוחות לפעולה באמצעות קידום מוצרים מסוימים, גיוון ועדכון של הדף.

לא רק מכירות בלבד

 תן ללקוחות, לעוקבים ולחברים שלך בפייסבוק גם ערך מוסף, השיווק בפייסבוק אינו מועיל כאשר הוא אגרסיבי מידי, כאשר קיים ניסיון רק למכור הדבר יכול להרחיק את הלקוח – תן לו גם מידע שיכול להועיל לו או להיות חיוני בעבור אורח החיים שלו, בנושאים הקרובים או הנוגעים לעסק שלך, המלץ על השירות שלך בדרך מרומזת ולא תמיד באופן גלוי.

תעדכן את עמוד הפייסבוק העסקי באופן קבוע

תקפיד על העלאת תכנים באופן קבוע, דבר זה חיוני לקידום בפייסבוק ולשמירה על קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים והמשתמשים. למשל עסק שמקפיד לפרסם מבצע חדש בכל שבוע, הלקוחות ידעו שבכל שבוע ניתן להיכנס לעמוד הפייסבוק העסקי ולהתעדכן במבצע, כך ניתן לפרסם כתבות רלוונטיות לעסק, מבצעים, הנחות, פוסטים שיווקיים, תמונות ועוד. הדבר החשוב ביותר הוא לחדש ולעדכן בכל פעם את העמוד העסקי, הוא התדמית של העסק.

לסיכום,

היעילות של פייסבוק לעסקים קטנים ובינוניים היא הכוח הפרסומי הדיגיטלי החזק ביותר היום. פרסום מסוג זה מביא תוצאות ומניב הכנסות נוספות בהשקעה מינימלית. ניהול של דף עסקי תדמיתי בפייסבוק הוא דבר שמקפיץ את העסק למעלה אך דורש מאמצים והשקעה של זמן והתמדה. לא לכל בעל עסק יש את הזמן והמיומנות להקדיש לתחזוק ותפעול הדף העסקי לכן ניתן לפנות לבעל מקצוע המתמחה בתחום וכך להיות בטוחים שהדף מנוהל בצורה אפקטיבית ומקצועית ומעלה תכנים באופן עקבי. פנו אלי יוסי עגם – מנהל מדיה חברתית ומתמחה בניהול עסקים ברשתות החברתיות.